شاخص گردشگری کشور؛ با اقدامات نوآورانه و خلاقانه ارتقا می یابد

مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، با اشاره به استقبال خوب از این نمایشگاه و طرح های ارائه شده، گفت: شاخص گردشگری کشور؛ با اقدامات نوآورانه و خلاقانه ارتقا می یابد.

محمدحسین پورتقی، مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در چهارمین نمایشگاه نوآوری و فناوری تمام دستاوردهای تفریحی و سیاحتی بنیاد مستضعفان در صنعت گردشگری عرضه شده است.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه نمایشگاه فرصتی را ایجاده کرده تا بتوانیم تلاش های همکاران این حوزه را منعکس کنیم، تصریح کرد: علاوه بر معرفی دستاوردهای هلدینگ قصد داریم در بحث ایده آوری، نوآوری و هم افزایی در ظرفیت های حوزه توریسم شاخص گردشگری کشور را ارتقا بخشیم.
پورتقی، با اشاره به استقبال خوب از این نمایشگاه و طرح های ارائه شده، بیان کرد: پیش بینی می کنیم با دعوت از سرمایه گذاران و فعالان این عرصه و همچنین اقدامات نوآورانه و خلاقانه بتوانیم موضوع گردشگری را برای هموطنان عزیز و گردشگران خارجی تسهیل کنیم.
مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، گفت: یکی از اهداف مهم و اصلی هلدینگ پیشرانی در حوزه گردشگری است که با رویکرد حامیانه و حمایت گری سعی کرده ایم سایرین را نیز در این امر مشارکت دهیم.
وی در ادامه به اقدامات خوب و شایسته مجموعه تفریحی ورزشی توچال اشاره کرد و افزود: سال گذشته با اعتباری بالغ سه هزار میلیارد ریال توانستیم با همت همکاران عزیز و مجموعه مهندسان فنی و متعهد این حوزه بطور کامل خطوط تله کابین توچال را نوسازی و بهسازی کنیم.
پورتقی، با اشاره به اینکه این اقدام در جهت امنیت و آسایش بیشتر گردشگران عزیز بعد از 30 سال رقم خورد، گفت: مجموعه تفریحی ورزشی توچال یک مجموعه چند وجهی موفق است که در بحث ارائه خدمت به گردشگران داخلی و خارجی همواره پیشران بوده است.
مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان، ابراز امیدواری کرد: با تفاهم های صورت گرفته تا پایان سال 1403 شاهد اتفاقات بسیار خوبی در هتل اقامتی توچال، مجموعه شهربازی، کوهستان و…. هستیم.
گفتنی است، چهارمین جایزه نوآوری و فناوری بنیاد مستضعفان با همکاری هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان در سه محور نوآوری های پیاده سازی شده، ایده های نوآورانه و راه حل های خلاقانه در بخش های هتلداری، حمل و نقل ریلی، سیاحتی و تورگردانی، فرهنگی، تفریحی و ورزشی روز (۲۶ اردیبهشت )برگزار شد.