برگزاری جلسه ارائه و تبیین طرح های فناورانه توچال خلاق

به گزارش روابط عمومی تفریحی ورزش توچال جلسه تبیین رویداد تبادل فناوری توچال خلاق با هدف ارائه طرح ها و خدمات و محصولات فناورانه مناسب برای منطقه گردشگری توچال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفرحی ورزشی توچال، جلسه تبیین ارائه طرح، ایده و تبادل فناوری توچال خلاق با هدف ارائه خدمات و محصولات فناورانه مناسب برای این منطقه گردشگری روز گذشته(22 آبان) در پارک علم و فناوری استان قم برگزار شد.
در این جلسه که با حضور روح الله امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال، امیر ارزانی مدیر ارتباطات و روابط عمومی و سعید میرزایی مدیر پشتیبانی مجموعه توچال برگزار شد، شرکت ها و موسسات فناور به ارائه طرح های خود در خصوص افزایش خدمات کیفی به بازدیدکنندگان منطقه گردشگری توچال پرداختند.
رویداد تبادل فناوری توچال در چند فرآیند ثبت نام و اعلام آمادگی برای شرکت در رویداد، جلسه تبیین ظرفیت ها و ویژگی های منطقه توچال، فرصت بازدید از منطقه و تهیه طرح های خلاقانه، جلسه دفاع از طرح های منتخب و عقد قرارداد تبادل فناوری در حال برگزاری است.
این رویداد با محوریت گردشگری و صنایع خلاق با همکاری مجموعه تفریحی ورزشی توچال، پارک علم وفناوری استان قم و مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق در حال اجرا است.
گفتنی است، مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال و هیئت همراه ضمن بازدید از بخش های مختلف پارک علم و فناوری استان قم و مرکز نوآوری و خلاقیت اشراق از نزدیک با دستاوردهای واحدهای فناورعضو این مجموعه آشنا شدند و با مدیران این واحدها به گفتگو پرداخت.