دوماهنامه توچال ویژه فعالیت های فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد/گزارش خواندنی از لیگ بین المللی آلپاین در ایران

پنجمین نشریه داخلی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با عنوان “ارتفاع” بصورت دو ماهنامه ویژه فروردین و اردیبهشت1403 منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، دو ماهنامه” ارتفاع” با هدف اطلاع رسانی دقیق و ارائه روند گزارشی از برنامه های این مجموعه به صورت دو ماهنامه در قالب 32 صفحه و با مطالبی خواندنی و متنوع منتشر شد .

یادداشت این شماره به قلم مهندس روح الله امداد، مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در خصوص “جایگاه و نقش کارگران در خصوص تحقق شعار جهش تواید با مشارکت مردم” نوشته شده است.
در این نشریه گزارش کاملی از مسابقات لیگ بین المللی آلپاین که فروردین ماه با حضور ۱۷ ورزشکار دختر و ۲۲ ورزشکار پسر از کشورهای ایران، تاجیکستان و قرقیزستان برگزار شد، آمده است.
در عناوین بعدی این شماره به افتتاح مجموعه اسنوپارک پرداخته شده که از این ورزش برای پرش روی تشک بادی، برف‌بازی، تیوب‌سواری و سایر فعالیت‌ها و تفریحات زمستانی یاد کرده است.
میزبانی مجموعه توچال از تیم های اسکی ایران و روسیه، گزارشی از جشن بزرگ امام رضایی ها، کسب مقام برگزیده برای ساخت قفل ایمن تله سییژ، برگزاری کلاس مربیگری درجه یک اسکی آلپاین از دیگر مطالبی است که خوانندگان از نظر میگذرانند.
مصاحبه با برخی از مدیران بخش های فنی و تخصصی توچال، مصاحبه تفصیلی با مهندس پورتقی مدیرعامل هلدینگ تفریحی سیاحتی پارسیان و نشست ایشان با کارکنان مجموعه توچال، انعکاس لینک خبری برنامه ها و گزارش تصویری فعالیت ها از دیگر بخش های خواندنی این نشریه است.

لینک مشاهده و دانلود نشریه