پیام تبریک مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال به مناسبت روز کارگر

عکس خبر

مهندس روح الله امداد مدیرعامل مجموعه تفریحی ورزشی توچال در پیامی به مناسبت روز کارگر گفت: امروز کارگران به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار «جهش تولید؛ با مشارکت مردم» ایفا می کنند.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، متن این پیام به این شرح است: یازدهم اردیبهشت ماه در تقویم رسمی کشور به نام «روز کارگر» نام‌گذاری شده و بی شک سرزندگی و شکوفایی جوامع از دیرباز تاکنون مرهون زحمت و تلاش کسانی است که با بازوان توانمند خود چرخ تولید و اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند.
در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی درگیر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان شده، جامعه فهیم کارگری می‌کوشد با اراده بی نظیر و پرامیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه داده و به بهترین شکل نقش خود را در راه تحقق شعار «جهش تولید؛ با مشارکت مردم» ایفا می کنند.
کارگران پرتلاش و سخت کوش مجموعه تفریحی ورزشی توچال، در کنار مهندسان متخصص و متعهد این مجموعه توانستند با تکیه بر توان داخلی و در شرایط ظالمانه تحریم تمام کابین ها و خطوط تله کابین توچال را نوسازی و بازسازی کنند و به عنوان چرخ محرکه صنعت، توسعه و پیشرفت در برابر فشارهای بیرحمانه دشمنان ایستادند و برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایران اسلامی افزودند.
اینجانب فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و تولید و گردانندگان چرخ اقتصاد و صنعت کشور تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال سعادت، سلامتی و سربلندی همه‌ی عزیزان را در راه آبادانی و پیشرفت همه‌جانبه کشور عزیزمان بویژه همکارانم در مجموعه تفریحی ورزشی توچال خواستارم.

روح ا… امداد ، مدیر عامل مجموعه ورزشی تفریحی توچال