ششمین دوماهنامه ارتفاع منتشر شد

ews

شماره ششم دو ماهنامه “ارتفاع” از سوی مجموعه تفریحی ورزشی توچال با نگاهی به برنامه های فرهنگی این مجموعه منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، شماره ششم دو ماهنامه” ارتفاع” با هدف اطلاع رسانی، مستندنگاری وقایع و رویدادهای خرداد و تیرماه 1403 از سوی روابط عمومی این مجموعه منتشر شد.
گزارشی از برگزاری نشست بازخوانی و تحلیل غزلیات امام خمینی (ره) همزمان با ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، برگزاری جشن بزرگ غدیر با حضور گروه های هنری باهدف معرفی سیره علوی و گسترش نشاط اجتماعی از جمله مطالب و مقالاتی است که در این شماره می خوانیم.
همچنین همزمان با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان گزارش کاملی از صعود کوهنوردان و مشتاقان اهل بیت علیهم السلام و اهتزاز پرچم سیدالشهدا(ع) بر بلندای قله توچال و برپایی موکب محبان الحسین(ع) برای خدمت رسانی به عموم مردم در این شماره آماده است.
همچنین در دو ماهنامه داخلی اطلاع رسانی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، گزارش تفصیلی از 133 روز تلاش این مجموعه به همراه پیوست رسانه ای برنامه ها منتشر شده است.
این نشریه توسط مجموعه تفریحی ورزشی توچال به صورت الکترونیکی منتشر می شود و در ششمین شماره آن سعی شده است، مخاطبان در جریان کامل برنامه های فرهنگی این مجموعه قرار بگیرند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فایل نشریه «ارتفاع» به بخش نشریات سایت توچال مراجعه کنند.